Prikazan snimak oživljavanja narkomanke koja se predozirala

0
262

0699007.73

Na američkoj TV mreži Si-En-En prikazan je snimak oživljanja predozirane heroinske zavisnice po imenu Liz koju je praktično iz mrtvih vratio lek Nalokson, poznat i pod imenom Narkan. U Americi traje kampanja da se ovaj lek obezbedi policiji kako bi ga predoziranim narkomanima ubrizgavali pre nego što ih odvedu u bolnicu, prenosi Blic
Nalokson može da oživi osobu koja se predozirala drogom, ali samo ako se ubrizga na vreme. Si-En-En je prikazao kako je ovaj lek spasao život 29-godišnjoj Liz iz Grinzboroa u Severnoj Karolini, koja se drogira od 11. godine.

Volonteri Luis Vinsent i Adam Viglsvort, koji rade za lokalnu nevladinu organizaciju za pomoć narkomanima, pronašli su Liz kako umire od predoziranja heroinom. Dali su joj dve injekcije Naloksona i oživeli je pred objektivom kamere.

– Izgledala je prilično nepokretno, usne su joj plavile, nije imala vazduha. Zbog toga su joj udisaji postali veoma slabi – kaže Viglsvort.

Ova dvojica volontera, kao i njihove kolege, smatraju da pomenuti lek treba učiniti dostupnim ne samo lekasrkom osoblju. Liz sada hvali Viglsvorta i Vinsenta da su joj spasli život.

– Ne mogu da verujem da je neko brinuo za mene toliko i da me je voleo toliko da me povrati u život – navodi Liz koja se u međuvremenu prijavila u centar za odvikavanje od droge.

SHARE

LEAVE A REPLY