Zukorliću fali “imidž” unajmio agenciju za kreiranje “imidža”!

0
160
Muamer Zukorlić

Novi Pazar – The Bosnia Times –  Muamer Zukorlić, Sandžački muftija, unajmio je marketinšku agenciju radi promjene imidža na bosansko-hercegovačkim medijima. Uskoro će ga ugostiti Duška Jurišić.

„Jeste li se ikad pitali zašto baš Haso i Huso – to su Hasan i Husein i u našoj duhovnoj tradiciji to su unuci poslanika“, kazao je efendija Zukorlić

 

Prema njegovim riječima, Mujo je ustvari nadimak koji se odnosi na Poslanika Muhameda a.s., dok je Fata (Fatima) Poslanikova kćerka.

 

„Vidite koja su imena probrana za ismijavanje“, naglasio je Zukorlić, te zaključio kako je reputacija Sarajeva kao „grada viceva i zabave stanje pred nestanak, stanje zadovoljnog samoponištenja“ bošnjačkog naroda”, posljednji je članak u Slobodnoj Bosni o Zukorliću.

Iako je S.B. vrlo korektna, čak ponekad i pristrasna u pisanju o Zukorliću, jer je novinarka S. B., Mirha Dedić bliska Zukorliću onoliko koliko ima odiozu prema Rasimu Ljajiću, svom komšiji i rodnog sela.

Nedavno gostovanje Zukorlića na TVT1 omogućila je jedan marketinška agencija koju plaća Mirsad Čaušević, vlasnik firme Air Aba, i “premijer” Svjetskog bošnjačkog kongresa (SBK).

Ista ta agencija je izradila spot i plasirala ga na telvizije u kojem se promovirala Bošnjačka nacionalna fondacija (BNF). U tom spotu su se pojvaljivali, ako patriote, glumci, pisci intelktulaci.

Pošto jepenzionisanom reisu Mustafi Ceriću, kao i Zukorliću, pao ugled kod Bošnjaka u dijaspori, nakon obznanjivanja da je Cerić “imao posla sa Udbom”, te se otkazuju “priredbe”, “usureti”, “tribine” i “promocije” na kojima su ubirali novac za novosnovane institucije SBK, BNF, BANU i BKZ, odlučili su platiti agneciju radi lobiranja i uzimanja prostora na medijima, od portala do televizije.

Uspjeh da dobije “termin kod Duške” Zukorlić treba zahvaliti i SDA-ovom utjecaju na ovu televiziju. To se smatra portuuslugom nakon što su se Zukorlićevi mediji , posebno dva portala, pokazala kao najotrovnija u napadu na Fahrudina Radončića, odnosno Avaz.

/The Bosnia Times/

SHARE

LEAVE A REPLY